četrtek, 6. april 2017

Pripoved člana ki je imel tumor na možganih

Vsak naj sam presodi, ali se bo zdravil s tem oljem ali ne!!! 

Dovolite da opišem mojo zgodbo: 
Imel sem tumor na možganih, ki je bil operativno odstranjen. Sledilo je 30 obsevanj in 6 ciklov kemoterapije. Ker mi je onkolog jasno povedal in razložil, da so ponovitve pri mojem tipu tumorja praktično samo vprašanje časa, sem se odločil poseči še po alternativnih metodah zdravljenja. 
Po obširnih raziskavah sem informativno obiskal kliniko v Srbiji, kjer izvajajo Budwigovo dieto. Dobil sem veliko dobrih informacij, dogovoril sem se tudi za zdravljenje pri njih, ki traja 14 dni. 
Ko se bom vrnil iz klinike v srbiji bom ob Budvigovi dieti hodil še v Ljubljano na obsevanje z frekvenčnim generatorjem in plazemsko cevjo (GB400 in M.O.P.A ).

Hašiševo olje jemljem že od končanega obsevanja naprej; 0,2 grama dnevno mi je zelo pomagalo ublažiti učinke kemoterapije in povrnilo apetit, ki mi je med kemoterapijo povsem izginil, tako da sem uspel obdržati telesno težo. Poizkusil sem tudi z kajenjem marihuane, vendar mi ne ustreza, saj je občutek v pljučih zelo neugodem. Apetit se mi je pa zelo povečal, kako uro po pokajeni smotki sem izpraznil pol hladilnika, nisem se mogel zadržati niti pri "nezdravi hrani"! Neverjetno! Torej če je vam cilj le povečanje apetita, potem raje skadite kak joint! Preverjeno deluje! 
Zadnje slikanje z MRI ni pokazalo sledov tumorja. Seveda ne morem reči, da je slika čista zaradi hašiševega olja, ali budwigove diete, meni je pomembno, da ni tumorja! 
Z uživanjem hašiševega olja nameravam nadaljevati do konca svojih dni, ne glede kaj pišejo ponavadi povsem zdravi pametnjakoviči po forumih. Dozo nameravam zvišatil na 1g dnevno in na ta način zaužiti 200g olja. Zakaj? Da uničim tumor na mikroskopski ravni, do zadnje celice, saj je znano, da MRI zazna le tumorje večje od 1mm! Mogoče se komu zdi, da nisem normalen, vendar bi rad živel dlje od 16 mesecev, kot mi je napovedal onkolog! 

Upam, da bo uporaba medicinske konoplje postala v kratkem legalna tudi pri nas, tako da nam bolnikom ne bo treba iskati naravnih zdravil po ilegalnih poteh in vsakodnevno tvegati kazen in zapor! Saj je že dovolj hudo samo dejstvo, da nismo več zdravi kot smo bili še pred kratkim! 

Srečno! 


Ni komentarjev:

Objavite komentar